Acest site este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013

 

Intrebari frecvente referitoare la platforma proiectului ProWeb


Cum pot obţine un cont de acces pe platforma Proweb?
Facilitatorii judeţeni completează un tabel în Excel, pe baza căruia administratorul platformei crează conturile utilizator.


Nu am primit e-mailul invitaţie.
Vă rugăm să verificaţi cu atenţie folderul pentru SPAM şi alte foldere dacă utilizaţi un sistem de filtrare al mesajelor. Serverul de poştă electronică raportează prin mesaje de eroare adresele invalide, iar acestea sunt corectate imediat. Restul mesajelor (peste 99%) ajung în căsuţe de e-mail.


Cum pot verifica dacă adresa mea de e-mail a fost transmisă corect?
Solicitaţi facilitatorului judeţean să verifice în tabelul transmis sau în timpul activităţilor de laborator/curs, solicitaţi formatorilor să vă caute pe platformă şi să verifice adresa de e-mail.


Am primit e-mailul invitaţie dar l-am şters din greşeală. Cum pot recupera informaţiile de accesare?
Invitaţia se transmite automat o singură dată şi nu poate fi retransmisă. Vă rugăm să folosiţi procedura de recuperare a parolei.


Nu mă pot autentifica cu informaţiile primite. Cu pot obţine o altă parolă?
Pentru orice situaţie în care nu vă puteţi autentifica, dar sunteţi sigur(ă) că aveţi cont creat, vă rugăm să folosiţi procedura de recuperare a parolei.


În cât timp trebuie confirmată o adresă de e-mail? (pentru a obţine o nouă parolă)
Link-ul transmis de platformă pentru confirmarea adresei de e-mail trebuie accesat în maxim 4 ore de la transmiterea acestuia de către platformă.


Numele meu (sau iniţiala tatălui) este scris(ă) greşit. Cum se poate corecta?
Vă rugăm să îl corectaţi dvs. prin editarea profilului utilizator (Setări, Setări profilul meu => Editează profil).


Nu pot încărca tema, nu pot accesa meniul sau am o altă problemă funcţională. Cum pot rezolva problema?
Vă rugăm să folosiţi un browser web de nouă generaţie. Vă recomandăm Mozilla Firefox, ultima versiune (soft gratuit).


Am o problemă tehnică care nu a fost enunţată mai sus. Unde mă adresez?
Vă rugăm să vă adresaţi responsabilului IT de la centrul regional la care este alocat judeţul dvs.:
   DB,TR,IL,IF,PH,AG,BZ,GR,CL,BR - Mihai Bîzoi, mihai.bizoi(at)gmail.com
   CT,VN,TL - Ozten Chelai, ochelai(at)yahoo.com
   DJ,GJ,MH,CS,OT - Nicolae Antonie, antonienicolae(at)yahoo.com
   HR,BV,SB,AB,HD - Radu Adrian Ciora, radu.ciora(at)ulbsibiu.ro
   SV,BT,NT,BN,BC - Dan Alin Potorac, alin.potorac(at)usv.ro

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziţia oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro